Infodation lanceert budgetlabel Shifters en levert vanaf nu developers voor 34 euro per uur

Roxanne Kruysman
Roxanne Kruysman
Featured Image Description
IT-dienstverlener Infodation introduceert vandaag Shifters, een nieuw label dat ervaren ontwikkelaars uit het internationale Infodation-team beschikbaar maakt voor het uitzonderlijk toegankelijke tarief van 34 euro per uur.

Met deze stap speelt het bedrijf in op de aanhoudende krapte in de arbeidsmarkt voor developers, die zorgt dat veel innovatie- en digitaliseringstrajecten vertraging oplopen.

"Bij Infodation zijn we heel goed in het begrijpen, ontwerpen, bouwen en integreren van ingewikkelde backoffice-processen," zegt Roxanne Kruysman, commercieel directeur bij Infodation. "We hebben architecten, product owners en adviseurs die daar heel veel ervaring mee hebben. Maar ik spreek veel bedrijven die zelf al verder zijn met innovatie. Zij hebben hun eigen product owners en developmentteams, maar worstelen vooral met het wegwerken van hun backlog omdat ze niet genoeg mensen hebben."

Shifters gaat organisaties met een volle backlog en overbelaste IT-teams helpen om sneller te ontwikkelen, technical debt weg te werken en steeds kritischer wordende gebruikers tevreden te stellen.

“Met deze stap speelt het bedrijf in op de aanhoudende krapte in de arbeidsmarkt voor developers, die zorgt dat veel innovatie- en digitaliseringstrajecten vertraging oplopen.”

Gerrit Mulder en zijn partner, een Vietnamese software-architect, waren twee van de oprichters van Infodation. "We werken al heel lang met internationale teams,” vertelt Gerrit. “Dus onze Vietnamese medewerkers zijn echte collega's, geen anonieme outsourcingkrachten. In Vietnam zijn ervaren, gedreven mensen - hoog opgeleid en met diepgaande technische kennis - nog goed te werven. Daardoor hebben wij en onze klanten geen last van de oververhitte Nederlandse arbeidsmarkt."

Gerrit benadrukt dat het model van Shifters een veel betere oplossing is dan traditionele outsourcing: "Door onze aanpak met een Nederlandse teamleider als vast aanspreekpunt vermijden we taalbarrières en cultuurverschillen. De samenwerking blijkt daardoor telkens weer leuk, snel en heel effectief."

Voor meer informatie: getshifters.nl


Roxanne Kruysman
Roxanne Kruysman is commercieel directeur bij Infodation. Roxanne begon haar carrière per toeval in de sales, direct na haar studie. Inmiddels is ze een ervaren expert op het snijvlak van sales en IT, met een breed internationaal netwerk en een scherp vermogen om mensen te bewegen door de juiste vragen te stellen.

Laat je inspireren

Slimme inzichten, direct in je mail

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, inspirerende cases en innovatieve ontwikkelingen direct in je inbox.


© Infodation 2025 KVK 98147981471